Måndag

Måndag idag och jag har haft en sjukt effektiv dag. Har skrivit några sidor på uppsatsen och är så nöjd. Börjar verkligen se ljuset på tunneln nu, och det är en himla tur eftersom att den ska in på onsdag haha. Däremot så vill jag helst av allt slänga ut min (en månad gamla) dator genom fönstret, blir galen. Så fort jag sätter den i viloläge börjar den leva sitt eget lilla liv, öppnar program, raderar saker, installerar saker... Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag öppnar datorn på morgonen och webcamen och tio andra program är igång. Plus att jag är livrädd att den ska radera C-uppsatsen haha så mejlar den till mig själv tre gånger om dagen. Idag ändrade den marginalavstådendet i dokumentet så att uppsatsen blev hela två sidor längre :):):) Blev jätteglad först innan jag upptäckte vad som hänt. Och annars då, jag  skulle gå och leta rätt på cykeln idag men den är....... Borta. Och jag vet nu var jag ställde den, så nån har ju tagit den. Why oh why does this keep happen to meeeee? Känns som jag har sån brutal otur med såna här grejer. Meeen, men.... Har ju tur med en himla massa andra saker i livet så ska väl ej klaga egentligen.

Nu ska jag fixa mig lite och sen gå ner till stan och kika på Seinabo Sey i Musikhjälpen! Pepp, pepp! För övrigt är jag så sugen på att slinga håret i typ Gynnings färg, så fint. Hörs, puss!
Allmänt | |
Upp