Time to make these things feel right


Steg upp vid åtta idag (utan att snooza wiiie), gjorde gröt och vid ungefär halv tio klev jag in på gymmet. Älskar att gå dit tidigt eftersom att det blir så sjukt fullt senare på dagen. Jag började med att rulla på foam rollern och öva på chins haha. Vågar bara göra det när det inte är så mkt folk där, eftersom att jag verkligen inte kan göra en endaste en. Sen körde jag lite ben- och rumpövningar, med lätta vikter men med lite högre tempo. Gick fint!
 
Efter det promenerade jag hem och käkade lunch, duschade, gjorde i ordning mellis, fixade mig och gick till skolan. Där satt jag i ca två timmar och kämpade på med alla kursval till ansökningen, sen hade jag möte med min handledare till C-uppsats och sen hade vi faddermöte där vi bestämde priser till imorn. Efter det gick jag hem, käkade middag och sen var det bara att hoppa i nollekläderna och dra ner till Norrlands för pubrunda! Har hållt mig nykter och haft en jättebra kväll. Alla nollor (och faddrar) är helt underbara, det känns faktiskt lite tråkigt att vi har vår sista grej imorgon.
 
Nu ska jag sova, har föreläsning vid 09 imorgon! Godnatt!
Allmänt | |
Upp