That feeling


... efter ett bra pass!
 
Haha jag skulle upp tidigt imorse för att hinna med en morgonpw innan jag skulle iväg till skolan, men min träningsvärk i ben och rumpa var så brutal att jag knappt kunde resa mig ur sängen. Så det blev en lugn morgon här hemma istället, åt frulle i lugn och ro och hann till och med platta håret! Sen har jag suttit i skolan med Anne och klurat lite på C-uppsats, jag är rätt klar med vad jag vill göra och hur så nu gäller det mest bara att formulera nån mer konkret plan till det hela. När koncentrationen försvann packade jag ihop och cyklade jag iväg till gymmet och körde rygg och mage. Sen åkte jag hem och åt en questbar samtidigt som jag låg på spikmattan och lyssnade på pod ett tag - avslappning på hög nivå. Nuuuu ska jag äta mat - det var extrapris på nötkött på Ica Väst (Ica Bäst) så gjorde typ åtta portioner med chili con carne - så himla gott! Himla skönt att bara ha en massa lådor så man slipper laga mat (och diska) hela tiden. PUSS
Allmänt | |
Upp