Torsdag

Godmorgon! Efter lite för mycket snoozande var det dags att starta dagen. Är helt dagvill (heter det så?) efter denna vecka. Fest på en måndag, hem på en onsdag. Känns alltså som måndag idag för mig. Hur som. Det gick bra igår. Det var rätt kul att kliva in på Ullvi igen. Jag hade föreställt mig att det skulle bli lite jobbigt, att man ska skulle kastas tillbaka i tiden och liksom uppleva samma känslor och tankar som man hade då, när man gick där varje dag. Men så var det inte alls, kände mig definitivt som en besökare och väldigt långt borta från det där livet haha. Gymnasieungdomar alltså... Inte för att vara sån men aldrig i mitt liv att jag skulle vilja vara en igen. Hua! Aja. Jag fick hälsa på gamla lärare, kolla in i gamla klassrum osv. Sen fick jag genomföra min undersökning vilket gick bra trots att min högtalare välte (!!) under första och jag fick börja om. Sånt som händer! Efteråt mötte jag upp Sara på Latte och vi satt och snackade skit ett tag. Efter det åkte jag hem till pappa och pluggade isländska innan vi drog ut och sprang några kilometer i skogen. Sen blev det tacos, lite mer plugg och sen satte jag mig på tåget hem igen.
 
Nu ska jag ta tag i den här dagen, måste plugga, städa, diska, laga mat, gå på föreläsning, plugga lite mer och sen ikväll ska jag träffa Frida. Puss!
Allmänt | |
Upp