MĂ„ndag đŸ’Ș

Haha gjorde vÀÀrldens frulle imorse. En stor bananpannkakamat med banan, jordnötssmör, en dadel, kokosflingor, chiafrön och jordens bÀsta uppfinnig: "chokladsÄs" av kakao och kokosolja (och lite honung). AlltsÄ det hÀr var sÄ gott. Snacka om att göra allt för att kunna cheata "cleant".
 
Annars var jag uppe vid sju och slÀngde in första tvÀtten i maskinen, kÀnner mig alltid sÄ produktiv nÀr jag tvÀttar och sÀrskilt om jag gör det pÄ morgonen. Sen har jag kÀmpat pÄ med ansökan till JCU, skrivit mejl och i stort sett bestÀmt mig för kurser. Nu har jag gÄtt över till att skriva pÄ C-uppsatsen och faktiskt fÄtt lite gjort. Sen ska jag vÀl gÄ över till islÀndskan och sen ska jag nog försöka komma ivÀg till gymmet ocksÄ. Men nu ska jag ta nÄgot att Àta och en stoooor kopp kaffe och sen kötta vidare med allt. SÄ pepp pÄ att bli KLAR.
Mat & TrÀning | |
Upp