Torsdag

Lite saker jag spanat på den senaste tiden...... Försöker ju spara så får väl nöja mig med att titta haha. Är inte långt ifrån att ha sparat ihop summan jag satte upp som mål, så det känns fint.
 
Började dagen med en trött morgonpromenad, frulle, sen har jag varit på banken och satt in pengar, handlat mat, jag och mamma har lagat köttbullar och potatismos, ätit, chillat och nu sitter jag här och försöker plugga. Ska bara kolla igenom PMet och skicka in sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Känner mig lite småsjuk så vågar inte riktigt träna, vet inte vad det är. Såååå jag vet inte vad jag ska göra. Känns som jag haft tusen saker att göra sen skolan började och nu blev det så himla lugnt ett tag, kanske borde njuta men blir lite rastlös. Jaja. Plugg nu i alla fall.
Allmänt | |
Upp