Sunday

Heeej! Kan fortfarande inte riktigt greppa att jag kommit in! Känns helt overkligt och vågar inte riktigt lita på att det ens är sant, haha. Längtar tills jag fått lite mer information, då kanske allt kommer att landa lite. Men jag är så himla peppad och glad över att jag flyttar till Australien i februari!!!!
 
Annars då... Är tillbaka i Uppsala nu efter en hel vecka i Kungsör. Känns skönt att vara tillbaka men har blivit förkyld. Det var nog inte det smartaste att dra ut och springa i torsdags plus gå upp 6 på morgonen och simma i fredags när jag kände mig krasslig, nu har det brutit ut i alla fall och jag hoppas att jag kan bli frisk snart. Har haft ca världens mest onyttiga vecka, vet inte vad som hände där men har verkligen satt i mig allt jag kommit åt. Har ätit godsaker så det räcker för resten av året, lätt. Haha. Jaja, så kan det vara ibland. Tar nya tag imorgon, standard.
 
Igår hade jag i alla fall en riktigt mysig kväll hemma hos Rosanna med alla brudar. Vi firade Sanna och Sara, åt tacos, fruktsallad och glass och badade jacuzzi vilket var grymt skönt. Nuuu tänkte jag faktiskt slå på en film och sen sova. Natti!
Allmänt | |
Upp