Fredag


Heej! Idag är det fredag och jag ska snart åka hem till familjen. Ska bli så skönt!! Känns som jag varit i Uppsala jättelänge men har ju bara gått två veckor sen jag flyttade upp igen. Sjukt. Men har hänt så himla mycket på dessa veckor! Nu har jag iaf beslutat mig för att stanna i Uppsala hela hösten, tackat nej till ett jättefint erbjudande vilket såklart känns skittråkigt men känner i magen att det blir bäst så här. Och jag är så pepp på att skriva C-uppsats! Det ska bli helt galet roligt faktiskt.
 
Igår hade vi vår avslutningsmiddag och det var jättetrevligt. Våra nollor är verkligen helt fantastiska. När middagen var över var vi några stycken som var sugna på att gå ut och dansa och sagt och gjort drog vi till Stocken. Hade sjukt kul! Drog hemåt runt tolv dock pga mördarföreläsning idag - har varit i skolan mellan 10 och 16 och lyssnat på nåt som kändes helt orelevant för kursen tyvärr.. Men, men! Nu ska jag promenera iväg till bussen, puss på er!
Allmänt | |
Upp