Don't you know they're talkin' bout a revolution

 

Började denna tisdag med att promenera iväg till gymmet. Det blev ett rumppass med squats i smith, benpress, utfall, snea utfall, marklyft. Sen övade jag vidare på chins, huvudstående, handstående samt rullade ryggen och stretchade igenom ben och rumpa ordentligt - gissar på träningsvärk imorn då jag inte tränat rumpa med vikter på huuur länge som helst.
 
Efter gymmet gick jag hem, duschade och åt lunch, fixade mig och drog ner på stan. Lämnade in min cykel hos Cykel-Viktor och plöjde igenom Uppsalas alla affärer. Kom hem med en ny HDMI-sladd, en halsduk och en ny höst/vinterjacka (en bomberjacka som jag velat ha såå länge). Så är riktigt nöjd! Sen beställde jag även hem ett par nya Dr. Denim Solitaire från Nelly eftersom jag hade presentkort, så nu är hösten räddad!
 
Efter det cyklade jag (!!) hem och började städa i min öööverstökiga lägenhet. Dock är jag en sån som när jag väl städar städar jag grundligt - vilket betyder att jag först måste dra UT allt som ligger i garderober och lådor och rensa det först för att sen kunna börja packa in allt annat, så det ser typ värre ut nu än när jag började. Men, men, kom en bit på vägen i alla fall! Sen var det dags att dra ner på stan igen för att dansa lite ragga/dancehall. Sååå kul! Börjar komma in i det mer och mer nu, var ju några år sen jag dansade.
 
Nu är jag galet trött i benen och i knoppen också, så tänkte läsa lite i min bok jag fick i födelsedagspresent och sen sova. Nighty!
Allmänt | |
Upp