Yoga

 
Hej! Åh, kollade nyss en jobbig film som man inte borde se pga blir deppig, Labor Day med Kate Winslet. Men den var bra ändå. Idag vet jag inte riktigt vad jag hållit på med. Drog till gymmet tidigt men gjorde inget särskilt där, typ lekte runt, körde lite ryggövningar, stretchade, övade på att gå ner i spagat..... Sen har jag bara varit hemma och försökt plugga men har kört fast big time så har mest städat istället. Ändå är det inte ens rent? Sen spontanbokade jag in mig på en yogaklass som jag gick på i eftermiddags. Det var riktigt skönt faktiskt. Älskar yoga. Ska fan bli en riktig yogi. Hippieyogi. Flytta till Indien. Va i trans hela tiden. Hehe. Hehehehe. Nä kanske inte. Men har en såndär dag då man undrar vad fan det är man håller på med i livet egentligen. What's the point of everything osv, osv. Aja, whatever. Nu ska jag sova. Natti!
Allmänt | |
Upp