Torsdag

Alltså det känns som att den här dagen har hållt på i en evighet och klockan är bara halv sex. Har varit i skolan och haft biblioteksinformation, suttit och pluggat lite halveffektivt i fyra timmar och sen haft handledarmöte. Nu har jag precis skrivit klart en uppgift och ska ta en promenad till ICA för att hämta ut ett paket, sen ska jag återgå till pluggandet.... Jag har verkligen alldeles för dålig koll på vad man ska läsa till när, det blir alltid att jag stressläser allt kvällen innan haha.
 
I alla fall... Igår var jag uppe tidigt för att hinna med ett gympass på förmiddagen, rygg och mage stod på schemat. Sen var jag i skolan i några timmar och pluggade med Anne, sen fikade jag med Sofia på Storken, sen hade vi språkvetare pubrunda som avslutades på Norrlands där det var 90-talstema. Sjukt kul!
 
Jaaaaja.. Nu ska jag försöka hitta lite motivation till att plugga lite mer. Pösshej
Allmänt | |
Upp