Torsdag

Från i tisdags innan dansen
 
Var precis ute och sprang och måste säga att det blir roligare och roligare för varje gång. Att springa har aldrig varit min grej och för några år sen orkade jag seriöst inte springa en kilometer ens. Nu klämde jag fem och även fast det går långsamt så känns det sjukt bra! Så det är ju kul. Mitt mål är milen innan årskiftet men det vettefan alltså om det kommer att gå.
 
Håller iaf på och tvättar för fullt, eller ja nu hänger sista omgången i torkskåpet så jag sitter mest och väntar på att det ska bli klart. Funderar seriöst på att dra till Ica och köpa choklad, mitt sötsug nu är inte nådigt vill jag lova... Why oh why är det såååå? Varför är choklad så gott?! Och varför har Ica öppet så länge? Så många frågor... Näej nu äre dags att plocka ur tvätten. Haaaj!
Allmänt | |
Upp