Måndag

Försov mig lite idag så det blev gym först efter lunch, men jäklar vilken energi jag hade då. Klämde in både rygg, mage och intervaller. Sååå var på gymmet i typ två timmar. Men alltså tycker mest det är skönt, man går in i sin lilla bubbla och kopplar bort allt annat. Tror jag blivit ännu mer taggad till träning nu inför Australien. Eller så var det de 200 grammen Marabou jag åt igår som gav mig energin........ Haha. Innan gymmet hann jag i alla fall plugga litegrann, bättre än inget right? Och efter gymmet har jag inte gjort ett skit haha. Så laaaaat ibland. Men har inte så mkt motivation till plugget just nu faktiskt. Tyvärr. Men jag ska ta tag i det. Ska gå till skolan imorgon och sitta där och plugga, då brukar jag få mer gjort. Jajaja. Ska väl fortsätta chilla nu. Nattinatt!
Allmänt | |
Upp