Måndag


Vitkål, råris, kyckling med thaikrydda, haricot verts och sås av havregrädde, sweet chili, krydda, sambal och vitlök. Mm det här satt fint kan jag lova.
 
Har haft en riktigt, riktigt bra helg men har inte lyckats knäppa en enda bild haha. Kanske ett bra tecken? Hur som, i fredags hann jag med ett gympass, städning här hemma och lite annat fix innan jag satte mig på tåget mot Örebro. Hade en så himla kul kväll. Vi gjorde drinkar, åt mat, spelade spel och sen drog vi ut på Frimis och dansade. Första gången på över ett år som vi alla var samlade för en utgång i Sverige och det spårade haha.
 
I lördags vaknade vi hos Rosanna och käkade frulle och städade undan innan vi tåg tåget hemåt igen. Jag åkte till Köping och spenderade kvällen där med kebabpizza och filmtittande och godisätande. Sen igår tog jag det också mest lugnt, gick en promenad i regnet och så åkte jag tillbaka till Uppsala igen.
 
 
Ooooch idag är det måndag och jag har haft ännu en lugn dag. Sov länge, lagade mat, cyklade till skolan och hade handledarmöte (känns så bra nu, så kul), sen har jag mest chillat här hemma, planerat veckan osv. Nu sitter jag och slurplar i mig en Celsius och taggar gym. Ska köra slut på ben och rumpa idag pga dåligt pass i fredags. Ska bli skönt. Hade en sjukt onyttig vecka förra veckan sååå ska försöka skärpa mig. Haha alltså jag kommer typ att skriva denna mening varje måndag i resten av mitt liv.... Men då får det väl vara så. Nu - gym!
Allmänt | |
Upp