Haaaj


Blev ett sjukt jobbbbbigt rövpass på gymmet idag, hoho. Känns fint såhär i efterhand........ Sen när jag kom hem stod jag lite på hövvet (vill ju inte förlora mina skills när jag väl lärt mig ngt), stretchade, åt middag, duschade osv. (intressant) sen provade jag en grej jag hittade på en matblogg idag nämligen att ugnsrosta kikärtor. Blev faktiskt himla gott! Sjukt enkelt att göra också, bara att hälla på lite olja, salt och nån stark krydda. Smakade typ chilinötter. Tiiiiiiiips. Jag och Rosi bestämde oss nyss för att ta upp vårt gamla kontrakt som vi hade de första sex månaderna av detta år - nämligen att vara nyttiga sex av sju dagar i veckan vilket känns så himla bra för jag har så svårt att bestämma mig själv bara sådär (dålig karaktär). Så nu blire nyttigt fram till jul annars blire inget julgodis för oss, haha. Taggad! Nu ska jag sova, nattinatt!
Allmänt | |
Upp