Vet inte vart jag ska men vet att jag ska dit

 
Wiho har kört ett bra pass på gymmet, lämnat in papper till V-dala för att hyra ut lägisen och dessutom lyckats skicka in min ansökan till JCU med alla jävla papper som skulle med. Men självklart att jag skulle krångla till det och råka skapa dubbla konton så fick skicka in ansökan via mejl istället till nån stackars själ där på skolan som fick förbarma sig över mig och min virriga skalle. Aja nu är det gjort i alla fall och nu tror och hoppas jag på att det bara är att vänta på svar. Vill bara få allting klart och bekräftat så jag kan börja tagga på riktigt!
 
Och nu ska jag sätta igång med C-uppsatsen, satan vad trött jag är på den där jävla uppsatsjäveln haha, får ångest av den där fliken som ständigt är uppe i internetfönstret och kräver uppmärksamhet. Fatta när man kan kryssa den sen. Happiness.
Allmänt | |
Upp