Söndag


Ni vet den där känslan när man bara vill lägga sig på golvet och skrika "jag vill inteeee" som man gjorde när man var barn? Den har jag känt idag. Det är bara lite mycket nu, förutom stress över uppsatsen är det stress över Australien. Ska få iväg en ansökan och visst det är väl inte jättebråttom egentligen men jag behöver få saker och ting klara för att få lite ro i huvudet och för att kunna börja inse att jag faktiskt ska iväg. Nu är det snart bara två månader kvar så dags att banka in det i skallen kanske, haha.
 
Aja, när jag blir stressad hjälper det i alla fall alltid att dra iväg till gymmet. Gick dit och sprang på löpbandet tills det kändes som att benen skulle ramla av, svettades som gris och hade mascara i hela fejset, körde lite mage sen var jag pepp på livet igen. Har lagat en massa matlådor och försökt komma en bit på vägen med ansökan i alla fall. Det är svårt men det ska nog gå tillslut.
 
Annars idag har jag och mamma varit här i Uppsala och lunchat, fikat och gått på stan. Så mysigt. Gårkvällen var också fin, jag, Rosanna och Sara åt tacos och kollade på Hunger Games 2 (så bra). Har haft en riktigt bra helg och är så glad att jag åkte hem. Känns bra att träffa alla så mycket som möjligt nu. Men nu ska jag lyssna på podd och sen sova, bokade tvättid sju imorgonbitti (allt för att tvinga upp mig själv på morgonen). Natti
Allmänt, Mat & Träning | |
Upp