Helgen

 
Har haft en mycket bra helg. Fredagen började med ett gympass där jag lyckades ta personbästa i både squats och benpress weho. Åkte hem till Kungsör, åt tacos och kollade Idol med lillasyster = världens mysigaste fredag. I lördags åt vi livets godaste frulle framför Nyhetsmorgon innan vi drog ut och körde hinderbana i kylan. Sjukt jobbigt men sjukt kul var det. Sen på kvällen hade vi försenat födelsedagskalas för mamma så åt massa god mat och fika med släkten. Igår följde jag och syster med pappa och Tessan till Julita marknad och hängde där några timmar, vi hann även med en fika hos farmor och farfar innan jag åkte tillbaka till Uppsala. Så jaa det har varit en riktig familj-, släkt- och myshelg. Nu ska jag väl sätta igång med plugg osv. igen, är så sjukt opepp och stressad, världens sämsta kombo. Men bara att bita i det sura äpplet I guess. Ska även visa min lägenhet för en tjej idag så måste städa också. Aja. Puss!
Allmänt | |
Upp