Måndag

Är hemma i Uppsala nu igen efter helgen och har precis satt mig ner för att plugga lite. Förutom att jag snoozade i två timmar imorse har jag haft en rätt effektiv dag hittills, har gått en morgonpromenad i regnet, varit och handlat havregryn, städat, lagat mat, vikt tvätt, skickat iväg mail och fixat med nya datorn som jag köpte i lördags. Vet inte riktigt vad jag tycker än, den är lite annorlunda men jag vänjer mig väl.
 
Har haft en bra helg i alla fall, i lördags var jag och pappa på Erikslund och handlade, sen käkade vi middag med alla i Köping och sen drog jag till Sandra och Melek för Halloweenfest. Hade så himla kul! Hann med att gå ut på krogen också, och sen tillbaka till festen. Typiskt att mina skor är försvunna bara, vad är det med mig och bli av med saker? Fattar inte haha. Kul var det i alla fall! Nu ska jag sätta igång med plugget, känner mig lite stressad med allt just nu så ska sätta fart. Puss!
Allmänt | |
Upp