Pluggeliplugg

Lööördag idag, blev lite ofrivillig sovmorgon imorse och sen en massa plugg bara. Är klar med alla diagram och diskussionsdelen vilket känns himla bra! Har även hunnit med en liten prommis medan solen var uppe vilket var sjukt välbehövligt. Mina planer för kvällen var gym och mer plugg men tydligen har jag efter två år på Friskis ännu inte LÄRT mig öppettiderna och när jag kollade upp det hade de redan stängt för idag. Så då återstod en hel lördagskväll med pluggande vilket inte alls kändes särskilt lockande, särskilt eftersom att jag gjort klart det jag skulle för dagen, så jag bestämde mig för att dra ut istället. Så nu har jag duschat, fixat mig och ätit middag på typ en timme och ska snart dra ner till pubrundan. Ska bli så skönt att tänka på ngt annat och bara gå ut och dansa lite. Hoppas på en bra kväll!, puss!
Allmänt | |
Upp