Hear the wind calling me to leave this place


Tränade ben och rumpa igår så har vääärldens träningsvärk idag, men funderar på att dra iväg en sväng till gymmet idag ändå. Eller så gosar jag ner mig i sängen och bara pluggar och tar det lugnt istället.... Jaa det känns faktiskt mer lockande idag. Hur som så gick det bra i skolan, vi gick igenom varandras resultat och gav tips och så var det inget mer med det. Sen har jag bakat! Var tvungen att koppla av med något. Gjorde bananscones som blev SJUKT goda, mums. Sen slängde jag ihop lite chiapudding, nån bountyliknande grej och så gjorde jag hemmagjord chailatte. Himla gott. Jaha nehe nu ska jag fortsätta plugga haha, har lyckats installera Word och gjort en innehållsförteckning idag i alla fall så är fett glad för det. Haaj!
Allmänt, Mat & Träning | |
Upp