All the things we dream and fear

När man har tusen saker att göra men sätter sig och kladdar lite med bortglömda pennor istället i ett försök att lugna själen litegrann.
 
Har haft en mindre bra dag idag, är så omotiverad till allt och sjukt instabil haha. Livet känns bara lite stressigt och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. Men det löser sig väl tillslut, som allt annat. Har haft en bra helg i alla fall, jag åkte hem i torsdags och i fredags handlade jag och Jessica julklappar. Åt kinamat och kollade på Morden i Sandhamn. Rimmade till klapparna. I lördags bakade vi pepparkakor, sen åkte jag tillbaka till Uppsala för att gå ut på BJ med Elina, Andreas, David och Johanna. Medina spelade och jag hade kul. Igår kunde jag inte ens röra mig pga extremt bakis, aldrig mått så dåligt i hela mitt liv... Idag har jag mest bara varit hemma. Borde ha pluggat hela dagen men har verkligen inte orkat. Har lagat köttbullar och ritat lite, och sen var jag en sväng på gymmet på kvällen.
 
Nä nu hoppas jag på att vakna på bättre humör imorgon och att resten av veckan blir kanon. Sista veckan i Uppsala ju! Herregud vad jag kommer sakna den här staden. Helt jävla sjukt.
Allmänt | |
Upp