Back home


Är tillbaka i Uppsala efter tre långa månader i Kungsör. Har inte alls varit peppad på att komma tillbaka hit, har inte varit taggad på att plugga, inte på nånting egentligen som har med vardagen här att göra... Men nu när jag ligger här i min underbart sköna säng, i min nystädade och helt tysta lägenhet känns det ändå rätt okej. Tänker göra det här till en bra höst! Älskar ju trots allt den här stan så får väl hoppas på att kärleken till vardagen här väcks till liv igen haha. Möttes som sagt av en nystädad lägenhet, en blomma, hundra kronor och en massa doftljus från Yazmin som bott här, så gulligt. Nu ska jag snart sova, har dragit på mig förkylningen from hell så är helt slutkörd. Förresten var resan till Zakynthos heeeelt underbar, så sjukt härlig och spårad resa. Minne för livet helt klart! Kommer  kanske ett inlägg om det sen tänkte jag. Nattinatt!
Allmänt | |
Upp